Norrøna reparerer!

Bærekraft og gjenbruk er viktigere enn aldri før. Reparasjon er derfor viktig for å kunne forlenge levetiden til produkter/klær en allerede har ­– og bidra til å unngå unødvendig forbruk.

Her på Gulskogen senteret tilbyr Norrøna å ta imot tøy fra eget merke, for enkle reparasjoner som f.eks. bytting av knapper, glidlåshoder eller knips-/beltespenne til tursekken. Så hvis du har en skade eller feil ved produktene dine, kom innom i butikken så hjelper de ansatte deg.

Dersom du trenger andre reparasjoner på Norrønaprodukter enn det de får fikset i butikk, må det sendes inn til reparasjonssenteret. Du kan enten levere produktene i butikk så sender de det inn for deg, eller så kan du selv sende det inn. Norrøna tilbyr fem års garanti på material- og produksjonsfeil av produktene, og sju års garanti dersom du er med i deres lojalitetsprogram. En reparasjon tar vanligvis rundt 14 dager og dersom ikke problemet kan bli fikset og du er innenfor garantien, får du enten et nytt produkt eller erstatning. For mer informasjon om reparasjonssenteret og andre vilkår se her!

 

 

Dette skjer

Slik bevarer du sommergløden

FORTELL MEG MER!

Ta vare på uteplantene dine

FORTELL MEG MER!