Nyhetsbrev

Ledige stillinger

PM søker ekstrahjelp

Vi trenger en fleksibel og arbeidsvillig ekstrahjelp.
Vi trenger en ekstrahjelp/ ringehjelp til vår PM-butikk på Gulskogen. Du må kunne jobbe på kveldstid, helger og ferier.
En medarbeider i PM er en viktig ambassadør for oss og du er vårt ansikt utad. Vi brenner for god kundeopplevelse, at kundene våre opplever god service og at hver handleopplevelse de får hos oss gjør at de ønsker å besøke oss igjen og igjen.
 
Vi tilby:
En stilling i et hektisk miljø der vi mottar ukentlige nyheter i butikk.
En stilling i en bedrift med fokus på moteklær til den voksne damen.
 
Kvaliteter hos deg vi ser etter:
• Du er interessert i moter og trender.
• Du er utadvendt og er glad i å selge.
• Du er positiv, blid og har godt humør.
• Du liker å jobbe med mennesker og i et team med høyt tempo.
• Du er til å stole på og du er over 18 år.
Passer beskrivelsen til deg så vil vi at du søker hos oss. Du kan enten stikke innom i butikken med en søknad eller så sender du søknad på epost.
Søknadsfrist: snarest
Spørsmål vedrørende stillingen rettes til: Mette Lie Andersen (butikksjef) tlf: 467 41 656/
pm-gulskogen@pm.no

Om arbeidsgiveren
Pm har i dag 59 butikker i Norge og 2 i Sverige, og vi er i fortsatt vekst. Hos Pm lager vi kvalitetsklær som passer akkurat deg. Hver dag jobber vi med å skreddersy våre plagg til å passe den fantastiske nordiske kvinnekroppen. Det gjør oss ganske unike! Vi tar godt imot deg og gir deg råd. Det du kjøper hos oss er smakfullt, i tiden og tidløst. Vi holder deg oppdatert på det som rører seg. Hos oss føler du deg ønsket, for alt vi gjør handler om deg.
Velkommen til oss i Pm!

Nikita frisør Gulskogen søker frisører

Er du arbeidslysten, blid og fremoverlent?
I Nikita har vi utviklet en kultur preget av fellesskap, samhold og tilhørighet, noe vi mener skaper motivasjon for å oppnå suksess!
Vi bruker masse tid og ressurser for at våre medarbeidere skal trives, men vi forventer at du gjør din del.
Vi har et sterkt faglig miljø hvor mange av våre frisører har lang erfaring i faget og liker å strekke seg litt lenger. Vi er lærelystne og nysgjerrige. Vil du, så tilbyr vi masse faglig og personlig utvikling.
Send oss en søknad eller kom innom for en uformell prat, da vel.
2017 Vinner Årets Frisørkonsern Sverige – Vinner Trend Vision Norge
2016 Vinner Trend Vision Norge
2015 Vinner Trend Vision Norge – Norgesmester Make-up
2014 Vinner Årets Lærling – Norgesmester Make-up
2013 Vinner Årets Lærling
2012 Vinner Årets Frisørkonsern Norge – Vinner Årets Frisør
Les mer om oss her. Hos oss har du mange karriereveier!
Kontakt:
Sandra Mamen, Vikarierende regionsleder, Sandra.Mamen@nikita.no, 917 48 924
Mette Holta Kirkevol, Daglig leder, mette.kirkevollen@nikita.no, 948 62 134

Superdry søker deltidsansatt

Til SUPERDRY GULSKOGEN søker vi deg som er solid, energisk og resultatorientert. Du bør være kremmer og ha ambisjoner om å skape gode resultater for butikken. Du bør ha erfaring innen detaljvarehandel. Du må også kunne jobbe målrettet, holde fokus og bevare overblikket i hektiske perioder. Superdry ønsker å være en attraktiv arbeidsplass for kompetente, selvstendige, kvalitetsbevisste og engasjerte medarbeidere.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
• Du har relevant erfaring fra butikk.
• Du føler deg trygg i salgsprosessen
• Du er resultatorientert
• Du forstår betydningen av service
• Du har gode samarbeidsevner, er blid, positiv og ærlig
• Du er løsningsorientert og ser muligheter
• Du elsker å jobbe i butikk
• Du er fleksibel og har god arbeidsmoral
Tiltredelse: Snarest
Søknadsfrist: Snarest
Er du den rette for oss?
Send søknad og CV til sddrammen@sdr-norway.no
Spørsmål om stillingene kan rettes til Lene Storli, tlf: 32 82 57 27

SKECHERS søker assisterende butikksjef (1.assistent) til sin konseptbutikk

SKECHERS er inne i en rivende utvikling og søker derfor en engasjert 1. assistent, som er vill etter sport, mote og sko, og brenner for salg og fornøyde kunder.
Dine arbeidsoppgaver vil være konsentrert rundt salg og kundeservice, hvor det å gi kunden en enestående opplevelse ved å handle i våre SKECHERS butikker er et must. Du vil dessuten fungere som stedfortreder for butikksjefen, når vedkommende ikke er tilstede.

OM DEG:
• Du har evne og lyst til å være handlekraftig, innenfor et veldefinert butikkonsept.
• Du har butikkerfaring, gjerne fra sko- eller sportsbransjen.
• Du er ansvarsbevisst, målrettet og dedikert til å skape gode salgsresultater og alltid gi kundene en unik shoppingopplevelse.
• Du er en glad og fleksibel kollega, som har et smil på leppene – også når det er travelt.
• Du er serviceminded, initiativrik og en lagspiller.
• Du vil gå langt for å yte våre kunder den beste service.
• Du er positiv og imøtekommende, med god energi og entusiasme, klar til å ta imot kundene og gi dem litt mer enn de forventer.
• Du har en naturlig interesse i å oppnå stor produktkunnskap og være ambassadør for SKECHERS mange fantastiske produkter.
• Du interesser deg for butikkens drift og har ambisjoner om å på sikt bli butikksjef.
• Du tar medansvar for at butikken alltid tar seg godt ut.
• Du er fleksibel og inneforstått med butikkarbeidstider.
• Du snakker ubesværet norsk og engelsk.
• Du har flair for IT.

VI TILBYR:
• Å bli en del av en internasjonal virksomhet med et sterkt konsept, hvor fundamentet er lagt for at du skal lykkes.
• Sjansen for å vise hva du kan, med verdens 4. største skomerke.
• Grundig opplæring som sikrer at du er i stand til å løse dine mangeartede oppgaver, som konseptstyring, vare- og lagerstyring, bemanningsplanlegging, innrapportering/budsjettoppfølging, personalansettelse og -utvikling.
• Gode karriere- og utviklingsmuligheter i form av kompetanseutvikling innenfor ledelse, salgs- og produkttrening og mulighet for å avansere internt / åpning av nye butikker.
• Lønn etter kvalifikasjoner.

Arbeidssted: Gulskogen, Drammen
Jobbtype: Fastansettelse
Arbeidstid: Fulltid (37,5 timer pr. uke)
Oppstart: 15.10.2018
Søknadsfrist: 15.09.2018
Merk søknaden med: ”1. assistent Gulskogen”
Ytterligere opplysninger fås hos: Regional Retail Coordinator, Gorm Pri på tlf. +45 28 87 14 08
Se mer på: www.skechers.no/ledige-stillinger

INTERESSERT?
Så sender du søknad og CV med bilde til e-postadressen: job@skechers.dk
Husk å skrive i emnefeltet hvilken stilling du søker på.
Vi gleder oss til å høre fra deg!

SKECHERS søker butikksjef til sin konseptbutikk

SKECHERS er i rivende utvikling og søker derfor en dedikert og selvgående butikksjef som ønsker å ta ledelsen! Du blir leder for et salgsteam med passion, hvor du får ansvaret for den daglige driften av din SKECHERS butikk. Du svarer til vår Retail Manager. Din viktigste oppgave blir å drive salget, være en motivasjonsfaktor for dine medarbeidere og konstant sikte mot å skape suksess, med utgangspunkt i daglige og månedlige targets.
På daglig basis er du aktivt involvert i oppgavene på gulvet, du sikrer at alle i salgsteamet følger SKECHERS guidelines, opprettholder høyt performance på salg, gir utsøkt service til alle kunder, samt at det er høyt faglig nivå på produktkunnskap, hvor alle oppdateres på nye trender og teknologier. Det er viktig at du har et godt overblikk, høy kvalitetssans og forstår at det er avgjørende at våre kunder får en utsøkt service på høyeste nivå.
OM DEG:
• Du har evne til å være handlekraftig, innenfor et veldefinert butikkonsept.
• Du er dedikert til å gi våre kunder en unik shoppingopplevelse.
• Du har erfaring med teamledelse, butikkdrift og gjerne med salg innenfor sko- og sportsbransjen.
• Du er positiv og imøtekommende, med god energi og entusiasme til å motivere og inspirere ditt team til å oppnå de beste resultater.
• Du er verdensmester i planlegging og god til å prioritere.
• Du trives med forandringer og er fleksibel når det skjer uforutsette ting.
• Du setter din ære i å ha en ren og veldreven butikk.
• Du har en naturlig interesse i å oppnå stor produktkunnskap og være ambassadør for SKECHERS mange fantastiske produkter.
• Du er fleksibel og innforstått med butikkarbeidstider.
• Du behersker norsk og engelsk på forhandlingsnivå.
• Du har god IT-kunnskap, gjerne innenfor DdD og sameSYSTEM.

VI TILBYR:
• Å bli en del av en internasjonal virksomhet med et sterkt konsept, hvor fundamentet er lagt for at du skal lykkes.
• Sjansen for å vise hva du kan, med verdens 4. største skomerke.
• Grundig opplæring som sikrer at du er i stand til å løse dine mangeartede oppgaver, som konseptstyring, vare- og lagerstyring, bemanningsplanlegging, innrapportering/budsjettoppfølging, personalansettelse og -utvikling.
• Gode karriere- og utviklingsmuligheter i form av kompetanseutvikling innenfor ledelse, salgs- og produkttrening og mulighet for å avansere internt / åpning av nye butikker.
• Lønn etter kvalifikasjoner.

Arbeidssted: Gulskogen, Drammen
Jobbtype: Fastansettelse
Arbeidstid: Fulltid (37,5 timer pr. uke)
Oppstart: 15.10.2018
Søknadsfrist: 14.09.2018
Merk søknaden med: ”Butikksjef Gulskogen”
Ytterligere opplysninger fås hos: Regional Retail Coordinator, Gorm Pri på tlf. +45 28 87 14 08

INTERESSERT?
Så sender du søknad og CV med bilde til e-postadressen: job@skechers.dk
Husk å skrive i emnefeltet hvilken stilling du søker på.
Vi gleder oss til å høre fra deg!

SKECHERS søker 2 butikkmedarbeidere og 2 salgsassistenter til sin nye konseptbutikk

SKECHERS søker en engasjert selger/butikkmedarbeider, som er vill etter sport, mote og sko, og brenner for salg og fornøyde kunder. Arbeidsoppgavene vil være konsentrert rundt salg og kundeservice, hvor det å gi kunden en enestående opplevelse ved å handle i våre SKECHERS butikker er et must.

OM DEG:
• Du har evne til å være handlekraftig, innenfor et veldefinert butikkonsept.
• Du har butikk- og salgserfaring, gjerne fra sko- eller sportsbransjen.
• Du er ansvarsbevisst, målrettet og dedikert til å skape gode salgsresultater og alltid gi kundene en unik shoppingopplevelse.
• Du er en glad og fleksibel kollega, som har et smil på leppene – også når det er travelt.
• Du er serviceminded, initiativrik og en lagspiller.
• Du vil gå langt for å yte våre kunder den beste service.
• Du er positiv og imøtekommende, med god energi og entusiasme, klar til å ta imot kundene og gi dem litt mer enn de forventer.
• Du har en naturlig interesse i å oppnå stor produktkunnskap og være ambassadør for SKECHERS mange fantastiske produkter.
• Du tar medansvar for at butikken alltid tar seg godt ut.
• Du snakker ubesværet norsk og engelsk.
• Du har flair for IT.
• Du kan arbeide kvelder og helger.
VI TILBYR:
• Grundig opplæring i SKECHERS-konseptet, deriblant salg, varebestilling, varemottak og vedlikehold.
• Å bli en del av en konseptsterk internasjonal virksomhet.
• Sjansen for å vise hva du kan, med verdens 4. største skomerke.
• Et uformelt miljø, med gode kollegaer.
• Salgs- og produkttrening

Arbeidssted: Gulskogen, Drammen

Butikkmedarbeider:
Jobbtype: Fastansettelse
Arbeidstid: Ca 5-10 timer pr. uke
Oppstart: 15.10.2018
Søknadsfrist: 15.09.2018
Merk søknaden med: "Butikkmedarbeider Gulskogen"

Salgsassistent: 

Arbeidssted: Gulskogen, Drammen
Jobbtype: Fastansettelse
Arbeidstid:
Deltid (20 timer pr. uke) Deltid (30 timer pr. uke)
Oppstart: 15.10.2018
Søknadsfrist: 15.09.2018
Merk søknaden med: ”Deltids salgsassistent Gulskogen”

Ytterligere opplysninger fås hos: Regional Retail Coordinator, Gorm Pri på tlf. +45 28 87 14 08
Se mer på: www.skechers.no/ledige-stillinger

INTERESSERT?
Så sender du søknad og CV med bilde til e-postadressen: job@skechers.dk
Husk å skrive i emnefeltet hvilken stilling du søker på.
Vi gleder oss til å høre fra deg!

Gulating Ølutsalg søker ny franchisetaker

Vi søker deg som:

har et sterkt engasjement og brennende ønske om å lykkes.
kan vise til gode resultater fra butikkledelse eller tilsvarende roller.
har god økonomisk forståelse.
er en leder som kan inspirere og motivere ansatte til å yte sitt beste.
evner å jobbe strukturert og ta gode beslutninger.
er selvstendig, løsningsorientert og fleksibel.
 
Gulating tilbyr:

et gjensidig samarbeid i et velfungerende og attraktivt franchisesystem.
en distribusjon med tilgang til "alt" mikrobryggeriøl i Norge samt noe import fra utenlandske bryggerier.
en mulighet til å eie og drive din egen bedrift med tilgang til verktøyene du trenger for å lykkes.
grundig opplæring og oppfølging.
handlingsrom og frihet i konseptet til å påvirke din lokale butikk.
Ønsker du mer informasjon? Ta kontakt med researcher Fredrik Hjortdal (fredrik.hjortdal@cappa.no) eller partner Lars Lyngstad (lars.lyngstad@cappa.no) i rekrutteringsselskapet Cappa.

Mer info finner du her : http://www.cappa.no/stilling/kremmer-og-ol-entusiast-sokes/

Park Lane Fashion søker ekstrahjelp

Vi på Park Lane søker en fleksibel ekstrahjelp
Må være minimum 18 år
Er selvstendig og utadvendt
Lærevillig
Blid og positiv
Med en oppriktig interesse for klær og salg
Kan stille opp på kort varsel
Tidligere erfaring fra butikk er ikke nødvendig, men en fordel
Stillingen gjelder annen hver lørdag og ved behov.
Må påberegnes en del ekstra i desember og sommerferie.
 
Søknadsfrist: Snarest
 
Søknad kan leveres til butikksjef i butikken eller sendes på mail til
parklane.gulskogen@gmail.com
 
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med butikksjef Lene Rønning på telefon 32 82 82 22

Zizzi søker salgsassistent (6-10 timer)

Som salgsassistent hos Zizzi får du en bred og allsidig rolle, hvor du i samarbeid med butikksjefen og resten av teamet bidrar til å skape gode resultater gjennom enestående kundeservice.

Våre forventninger til deg:

Du er en åpen og energisk lagspiller som elsker mote og styling, og følger med på sosiale medier. Du har erfaring fra butikk, har god forretningsforståelse og er ikke redd for å ta ansvar og beslutninger. Du forstår viktigheten av gode rutiner, og er fleksibel og tilpasningsdyktig. Din lidenskap for salg og mote kommer til uttrykk gjennom din evne til å begeistre omgivelsene dine, din vilje til å vinne, og din lyst til å yte enestående service til kundene våre ved å bruke din kunnskap og store interesse for mote og styling.

Dine ansvarsområder er å:

Sikre at kunden alltid er i fokus ved å være smilende og nærværende, og yte en enestående service og styling-veiledning
Håndtere mottak, utpakking og plassering av nye varer daglig på en effektiv og kommersiell måte
Holde deg oppdatert på varesortiment, topplister og salgsfremmende aktiviteter, slik at du sørger for at vi er klar for kundene til enhver tid
Arbeide strukturert med visual merchandising og sikre kommersielle varepresentasjoner og vinduer med høy motefaktor
Vi kan tilby deg:

En spennende og variert jobb med mye kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi blir du en del av et engasjert og inspirerende team i Europas ledende fashion brand i +size-segmentet. Vi er i konstant utvikling og ekspanderer kraftig, og det finnes muligheter for å skape en internasjonal karriere innenfor Zizzi.

Høres dette spennende ut, og tenker du det kunne vært en jobb for deg, ber vi deg om å fylle ut alle felter i din jobbprofil så nøyaktig som mulig. Legg ved din CV og skriv en kort, motivert søknad.

Vi gleder oss til å høre fra deg.

Søknadsfrist:
Så fort som mulig

https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/32511&locale=nb_NO

VILA søker assisterende butikksjef 80%

Vi jakter på deg som er utadvendt, et ekte arbeidsjern og har vinnervilje. I våre butikker er vi opptatt av et godt arbeidsmiljø og et høyt service nivå. Som butikkselger blir du et fullverdig medlem del av VILA Gulskogen teamet. Du blir en del av en sterk kultur og en fantastisk merkevare. Vi ønsker deg som ser en fremtid og muligheter i VILA.
 
Hvis du kjenner deg igjen i punktene under og trigges av disse, bør du sette av litt tid å sende oss den informasjonen vi trenger for å bli kjent med deg - og hvem vet, kanskje vi blir kollegaer om litt!
 

ARBEIDSOPPGAVER
• Har stort engasjement, og er interessert og opptatt av mote
• Være selger
• Er entusiastisk og målrettet.
• Har stå på-vilje og gir det lille ekstra
• Utadvent og trigges av service faget
• Teamplayer

VÅRE FORVENTNINGER
• Erfaring fra butikk
• Liker salg
• Ønsker å lære og utvikle seg innen Retail og drift av butikk
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner preget av respekt, lojalitet og humør
• Tørre å spørre!
• Arbeidsmetoder som er preget av struktur, oppfølging og gjennomføring
• Trigges av å jobbe innenfor et spennende kjedekonsept med en sterk merkevare i ryggen

Relevant erfaring kan være en fordel å ha med seg, men det viktigste er at du har godt humør og at du har egenskapene som betegner en god selger.
Du må kunne stille opp ved behov og være fleksibel. I tillegg må du kunne jobbe under ferieavvikling. Søker må være fylt 20 år.

HVA KAN VILA TILBY DEG?
• Spennende og utfordrende jobb i en kjent merkevare
• Et godt sosialt miljø med høyt temp
• God opplæring og utviklingsmuligheter

Søknadsfristen er snarest - Tiltredelse etter avtale.
Kontaktperson. Sandra Møller-Sørensen, stilling: Butikksjef Mailadresse: vinor387320@bestseller.com

Park Lane Frisør søker frisør med svennebrev

ER DU VÅR NYE KOLLEGA?

Takket være våre dyktige frisører og lojale kunder har Park Lane Frisør vokst raskt!  Nå vurderer vi også nyansettelser og søker dermed etter veletablerte frisører med egen kundekrets i Drammen og Oslo.

Høy faglig standard og internasjonal innflytelse er viktig for oss i Park Lane Frisør. Vi er stadig på jakt etter nye behandlinger og produkter, og har et suverent team med frisører som alle har sine spesielle fortrinn og evner. 

Vi elsker våre kunder, og er spesielt opptatt av at de skal ha gode opplevelser og føle seg flotte når de går ut av døren –hver gang!

Har du svennebrev, er fleksibel med stor arbeidskapasitet og oppdatert på moter og trender? Liker du å jobbe i salong med høy faglig standard og leverer høyt på kundetilfredshet? Da kan du være den rette for oss!

 Spørsmål om stillingen kan rettes til silje@parklanefrisor.no eller cathrine@parklanefrisor.no

Superbuy.no - søker deltidsansatt

Superbuy is a newly opened shop located on the 2nd floor of the Gulskogen shopping center. Our main products are fashion accessories, bags, household items, toys, stationary, etc., with a focus on items that are new and unique to the Norwegian market. The shop itself is also unusual in that it is placed in the common area of the shopping center and therefore has a very open and direct exposure to customers.

We are now looking for one or two part-time assistants that are able to work 5 – 20 hours/week, mainly during weekdays 10:30-18:00.

Work tasks:
- Provide a first class customer service to all customers
- Answer questions and provide information about our products to customers
- Receive payments, managing stock levels, etc.

Qualifications:
- Must be excellent in interacting with customers
- Excellent in spoken and written Norwegain
- Can communicate efficiently in English
- At least 18 years old
- Previous experience with retail sale is considered an advantage

Because the shop and concept is new, there are many opportunities to contribute to future strategy and direction. If you feel interested in joining us, then please send your application to: pppeng2002@hotmail.com

#JustAsk

Vi svarer
innen en time
på vår facebookside

Still ditt spørsmål
Åpningstider

ORDINÆRE ÅPNINGSTIDER:
Mandag - Fredag 10.00 - 21.00
Lørdag 09.00 - 19.00

Phone : +47 32 21 19 50
> Kontakt oss

Top