Ledige stillinger

WOW søker butikksjef

Stillingen som Butikksjef i WOW er en lederstilling med personal- og resultatansvar der hovedoppgavene er den daglige driften og utvikling av butikken og medarbeiderne. En stor del av jobben er å lede, motivere og inspirere dyktige medarbeidere. Dere må jobbe godt sammen i team for å nå omsetnings- og resultatmålene for butikken.

Som butikksjef i WOW forventes det at du er et godt forbilde for dine medarbeidere. Det innebærer at du selv også må være glad i å stå på gulvet, yte service og selge varer. Vi ser det som viktig å inspirere kundene og ta vare på dem gjennom å yte førsteklasses service, slik at de velger å komme tilbake. Derfor er vi opptatt av å ha det gøy på jobb i WOW, for arbeidsglede sprer seg i butikken og smitter over på kundene.

Har du det som skal til for å bli en dyktig butikksjef i WOW?

  • Forståelse for vår målgruppe og evne til å inspirere kundene • Kremmerånd og økonomisk forståelse • Evnen til å motivere og inspirere dine medarbeidere • Evnen til å jobbe selvstendig • Strukturert og målrettet arbeidsform • Godt humør

Da kan vi tilby deg:

  • En morsom hverdag i et entusiastisk og ungt miljø • Lederansvar og gode karrieremuligheter i en solid kjede i vekst • Utfordringer, utvikling og opplæring • Ordnede arbeidsforhold og personalrabatt

Passer beskrivelsen deg? Da synes vi du skal sende oss en søknad!

For å søke, og for mer informasjon om WOW - gå inn på https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.wowandme.no&d=DwIF-g&c=CoFFZ8QhYi0VvLc5FjSNshOfnRBHjxG5zczI7LdgIAE&r=g9ghNyhQjnzPwgHNvm0E6eLTDrPfaUoWS85rFUarc3M&m=Ew9Br9LLQmR-S_76VJ5zwQfquWRlR6lTwmHk75lsmoI&s=1OKXZgaBMvbrYAvjZy8lACwTHA3HA3cUH4I2NTWCrcw&e=


Skechers søker assisterende butikksjef 80%

SKECHERS er inne i en rivende utvikling og søker derfor en engasjert 1. assistent, som er vill etter sport, mote og sko, og brenner for salg og fornøyde kunder.
Dine arbeidsoppgaver vil være konsentrert rundt salg og kundeservice, hvor det å gi kunden en enestående opplevelse ved å handle i våre SKECHERS butikker er et must. Du vil dessuten fungere som stedfortreder for butikksjefen, når vedkommende ikke er tilstede.
OM DEG:
• Du har evne og lyst til å være handlekraftig, innenfor et veldefinert butikkonsept.
• Du har butikkerfaring, gjerne fra sko- eller sportsbransjen.
• Du er ansvarsbevisst, målrettet og dedikert til å skape gode salgsresultater og alltid gi kundene en unik shoppingopplevelse.
• Du er en glad og fleksibel kollega, som har et smil på leppene – også når det er travelt.
• Du er serviceminded, initiativrik og en lagspiller.
• Du vil gå langt for å yte våre kunder den beste service.
• Du er positiv og imøtekommende, med god energi og entusiasme, klar til å ta imot kundene og gi dem litt mer enn de forventer.
• Du har en naturlig interesse i å oppnå stor produktkunnskap og være ambassadør for SKECHERS mange fantastiske produkter.
• Du interesser deg for butikkens drift og har ambisjoner om å på sikt bli butikksjef.
• Du tar medansvar for at butikken alltid tar seg godt ut.
• Du er fleksibel og inneforstått med butikkarbeidstider.
• Du snakker ubesværet norsk og engelsk.
• Du har flair for IT.

VI TILBYR:
• Grundig opplæring i SKECHERS-konseptet, deriblant salg, butikklayout, varebestilling, varemottak og vedlikehold.
• Å bli en del av en konseptsterk internasjonal virksomhet.
• Sjansen for å vise hva du kan, med verdens 4. største skomerke.
• Et uformelt miljø, med gode kollegaer.
• Gode karriere- og utviklingsmuligheter i form av salgs- og produkttrening og mulighet for å avansere internt.
• Lønn etter kvalifikasjoner.
INTERESSERT? Så sender du søknad og CV med bilde til e-postadressen: gulskogen.storemanager@skechers.no.Husk å skrive i emnefeltet hvilken stilling du søker på. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om SKECHERS:
SKECHERS er det nest største skomerket i USA og det fjerde største på verdensplan. Med over 3000 konseptbutikker globalt, tilbyr SKECHERS et bredt utvalg innenfor lifestyle og performance sko til både damer, herrer og barn. I Norden distribueres SKECHERS av den danske virksomheten Sports Connection ApS. Det er i dag 15 shop-in-shops og 37 konseptbutikker fordelt på 21 i Danmark, 9 i Sverige, 4 i Norge og 3 i Finland. Dette antallet forventes å stige de kommende årene. I tillegg føres SKECHERS-merket hos et dynamisk nettverk av forhandlere innenfor sko- og sportsbransjen i hele Norden

Arbeidssted: Gulskogen
Jobbtype: Fastansettelse
Arbeidstid: Deltid (30 timer pr. uke)
Oppstart: Snarest mulig.
Søknadsfrist: Snarest mulig. Vi kaller løpende inn til samtaler.
Merk søknaden med: ”1. assistent Gulskogen”
Ytterligere opplysninger fås hos: Butkksjef Silje på tlf. +47 31 90 02 14
Se mer på: www.skechers.no/ledige-stillinger

Espresso House søker nye stjerner!

Vi er på jakt etter nye stjerner til vår Coffee Shop på Gulskogen! Vi søker engasjerte og serviceinnstilte baristaer!
Er dette deg?

Hva gjør en barista i Espresso House?
Som Barista i Espresso House er ditt hovedansvar å se til at gjesten alltid kommer først ved å yte supergod service. Du står i kassen, tar imot våre gjester, tilbereder mat og ser til at coffee shopen ser ren og pen ut til enhver tid. Kaffe er viktig for oss og vi er opptatt av å servere kvalitetskaffe til hver eneste gjest. Derfor får alle som blir ansatt som barista hos oss baristakurs.

Utviklingsmuligheter
Hos oss er det gode utviklingsmuligheter enten du ønsker å utvikle deg lederveien eller kaffeveien. Vi har flere eksempler på Baristaer som har utviklet seg til å Shift Leader, Assistant Manager, Coffee Shop Manager, Senior Barista og Master Barista i våre shoper. Sitter du inne med en iver etter å utvikle deg både som person og karrieremessig, så er muligheten stor i Espresso House.

Dersom du har erfaring fra ledelse tidligere er vi ikke fremmed for å gi deg en sjanse til å utvikle deg fra første stund!

Arbeidsmiljø er viktig for oss!
I Espresso House har vi ikke bare kollegaer, men også venner på jobben. Vi er som en stor familie og er avhengig av hverandre for å lykkes i en hektisk hverdag.
Vi har 5 verdier vi fokuserer på kontinuerlig i Espresso House:
- Gjesten kommer alltid først
- Vi snakker til hverandre og ikke om hverandre
- Vi elsker initiativ og ansvar
- Vi har det gøy på jobbens mens vi skaper lønnsomhet
- Vi vil hverandres beste

Hvem ser vi etter og er det DEG?
Du er en som liker "å stå på scenen" og som ikke er redd for å by på deg selv både til gjester og kollegaer. Du er entusiastisk, utadvendt og serviceinnstilt. Du er til å stole på og liker å ta initiativ til nye arbeidsoppgaver. Du trives i en hverdag med høyt tempo som stadig byr på nye utfordringer. Du har et ønske om å føle deg stolt av merkevaren du jobber for, og du ønsker å ha det gøy på jobb!

Som barista påvirker du dagen til veldig mange mennesker og du må ha et sterkt ønske om å tilby en verdens beste kaffeopplevelse til hver eneste gjest.

Vi søker medarbeidere som kan jobbe fra 4 timer i uken opp til 25 timer i uken. Vi foretrekker at du er over 20 år, men du må være minst 18 år for å stå i kassen.

Om Espresso House
Espresso House er i kraftig vekst og vi elsker å spre vårt kaffeengasjement i ulike deler av landet. Siden 2013 har vi etablert over 50 avdelinger i Norge. Opptil 20000 gjester besøker våre coffee shops daglig og våre kafeer er bygd for at du skal føle deg hjemme når du er på besøk hos oss. Vi serverer håndlaget kaffe av høy kvalitet kombinert med markedets bredeste sortiment på mat og drikke. Viktigst av alt er vi ett team med dedikerte og entusiastiske medarbeidere som brenner for kaffe, service og mennesker! Nå har Espresso House blitt Nordens største kaffekjede, med over 450 coffee shops i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Tyskland.
Det er fantastisk å jobbe i et selskap med så mange dyktige og entusiastiske mennesker!

Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende per mail. OBS: mailen kan havne i søppelpost

Søk her:  https://no.espressohouse.com/jobb-hos-oss/ledige-stillinger/

Zizzi søker salgsassistent

Salgsassistent 5% stilling - Gulskogen
Trives du i et engasjert og resultatorientert miljø i en internasjonal kjede i rivende utvikling hvor lidenskap for salg og mote er drivkraften?
Da er jobben som salgsassistent hos Zizzi Gulskoen kanskje noe for deg.
Vi søker en salgsassistent som setter kunden i fokus og brenner for salg og mote.
Som salgsassistent hos Zizzi får du en bred og allsidig rolle, hvor du i samarbeid med butikksjefen og resten av teamet bidrar til å skape gode resultater gjennom enestående kundeservice.
Våre forventninger til deg:
Du er en åpen og energisk lagspiller som elsker mote og styling, og følger med på sosiale medier. Du har erfaring fra butikk, har god forretningsforståelse og er ikke redd for å ta ansvar og beslutninger. Du forstår viktigheten av gode rutiner, og er fleksibel og tilpasningsdyktig. Din lidenskap for salg og mote kommer til uttrykk gjennom din evne til å begeistre omgivelsene dine, din vilje til å vinne, og din lyst til å yte enestående service til kundene våre ved å bruke din kunnskap og store interesse for mote og styling.
Dine ansvarsområder er å:
• Sikre at kunden alltid er i fokus ved å være smilende og nærværende, og yte en enestående service og styling-veiledning
• Håndtere mottak, utpakking og plassering av nye varer daglig på en effektiv og kommersiell måte
• Holde deg oppdatert på varesortiment, topplister og salgsfremmende aktiviteter, slik at du sørger for at vi er klar for kundene til enhver tid
• Arbeide strukturert med visual merchandising og sikre kommersielle varepresentasjoner og vinduer med høy motefaktor
Vi kan tilby deg:
En spennende og variert jobb med mye kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi blir du en del av et engasjert og inspirerende team i Europas ledende fashion brand i +size-segmentet. Vi er i konstant utvikling og ekspanderer kraftig, og det finnes muligheter for å skape en internasjonal karriere innenfor Zizzi.
Høres dette spennende ut, og tenker du det kunne vært en jobb for deg, ber vi deg om å fylle ut alle felter i din jobbprofil så nøyaktig som mulig. Legg ved din CV og skriv en kort, motivert søknad.

Vi gleder oss til å høre fra deg.
Søknadsfrist:
Så fort som mulig

Søk her:

 https://www.ball-group.com/career/jobs?hr=show-job/44394&locale=nb_NO


Me and My Cousin søker flere ansatte!

Vi søker både heltid og deltidsansatte til butikken vår som er:

- over 20 år
- erfaren med salg og service 
- interessert i mote og trender 
- serviceinnstilt og løsningsorientert 
- utadvendt og positiv 
- strukturert, pålitelig og fleksibel

Er du vår nye superselger montro? Søknad og CV kan sendes til annelin@mamc.no
men kom også gjerne innom oss på Gulskogen. 

Superdry søker deltidsansatt

Vi søker deg som er solid, energisk og resultatorientert. Du bør være kremmer og ha ambisjoner om å skape gode resultater for butikken.
Du bør ha erfaring innen detaljvarehandel.
Du må også kunne jobbe målrettet, holde fokus og bevare overblikket i hektiske perioder.
Superdry ønsker å være en attraktiv arbeidsplass for kompetente, selvstendige, kvalitetsbevisste og engasjerte medarbeidere.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
• Du har relevant erfaring fra butikk.
• Du føler deg trygg i salgsprosessen
• Du er resultatorientert
• Du forstår betydningen av service
• Du har gode samarbeidsevner, er blid, positiv og ærlig
• Du er løsningsorientert og ser muligheter
• Du elsker å jobbe i butikk
• Du er fleksibel og har god arbeidsmoral
Tiltredelse: Snarest
Søknadsfrist: Snarest
Er du den rette for oss?
Send søknad og CV til sddrammen@sdr-norway.no
Spørsmål om stillingene kan rettes til Lene Storli, tlf: 32 82 57 27

SUBWAY søker sommervikarer med mulighet for forlengelse

VI SØKER ETTER SANDWICH-ARTISTER, BÅDE DAGTID OG KVELDSTID.
På SUBWAY®-restaurantene serveres det smakfulle, deilige subs på nybakt brød med masse grønnsaker. Alle subs tilberedes mens du venter.
Opplæringen gjør deg til en fullt kvalifisert SUBWAY®-medarbeider, noe som sikrer at maten du lager, både ser god ut og smaker deilig.

JOBBE HOS OSS
Arbeidet er morsomt, med en sterk grad av lagarbeid og fleksible arbeidstider. Og ettersom det ikke brukes friteringsutstyr, får du ikke matlukten med deg hjem hver dag.


Vi søker etter en sandwich artist. På dagtid, kveldstid og helg.
*Kom innom med en utfyllende CV og søknad, så kanskje du blir den neste som lager fantastiske baguetter til våre kunder!
Vi har et flott arbeidsmiljø, med unge og dyktige medarbeidere.
*Kvalifikasjoner vi er ute etter:
*Arbeidsinnsats.
*Like å føle at du er med i et team.
*Fint med arbeidserfaring innen samme type bransje (men ikke noe krav).
*Kan jobbe både dagtid og kveldstid hvis det skulle bli aktuelt i fremtiden.
*Tåle press, jobbe raskt og effektivt.
*Ha en stå på innstilling.
*Positiv og pliktoppfyllende.
*Være et utpreget ja-menneske.
*Trives med å ha mye å gjøre.

Skriv litt om hvilken arbeidserfaring du har, og send oss en e-post til GulskogenSubway@hotmail.com eller ta turen til oss, med søknad.

 

Change søker Selger

Vi i Change avhengig av medarbeidere som ønsker å prestere og har salg og kundeservice i fokus. Til vår avdeling på Gulskogen søker vi nå en selger. For å sikre kundenes trivsel er det viktig at vi har et team som ønsker å gi førsteklasses service og samtidig sikrer en ren, ryddig og innbydende butikk.
 
Selger:
Som selger vil din hverdag preges av salg, kundebehandling og varepåfylling.
 
 Nøkkeloppgaver og kvalifikasjoner for begge stillingen:
- topp kundeservice
- ansvarlig for å sikre gode salgstall
- sikre ren, ryddig og presentabel butikk
- du har utpreget konkurranseinstinkt og motiveres av resultater
- du har erfaring fra service eller varehandel
 
Personlige egenskaper begge stillingene:
- du har talent for å selge og yter maksimal kundeservice
- du ønsker å bidra til å skape resultater
- du er samarbeidsvillig, utadvendt og entusiastisk
- du er strukturert og har øye for detaljer
- du er ansvarsbevisst og har stor innsatsvilje
- du er selvstendig
 
Vi kan tilby:
- en spennende bransje og muligheten til å være med og utvikle en av våre butikker
- for den som presterer i forhold til våre forventninger kan vi love en jobb i et spennende miljø som vil
 kunne gi deg gode personlige og karrieremessige muligheter
- lønn etter avtale

Søknader behandles forløpende, tiltredelse etter avtale.
Søknad og cv kan leveres i butikk eller på epost: norway@change.com

Nikita frisør Gulskogen søker frisører

Er du arbeidslysten, blid og fremoverlent?
I Nikita har vi utviklet en kultur preget av fellesskap, samhold og tilhørighet, noe vi mener skaper motivasjon for å oppnå suksess!
Vi bruker masse tid og ressurser for at våre medarbeidere skal trives, men vi forventer at du gjør din del.
Vi har et sterkt faglig miljø hvor mange av våre frisører har lang erfaring i faget og liker å strekke seg litt lenger. Vi er lærelystne og nysgjerrige. Vil du, så tilbyr vi masse faglig og personlig utvikling.
Send oss en søknad eller kom innom for en uformell prat, da vel.
2017 Vinner Årets Frisørkonsern Sverige – Vinner Trend Vision Norge
2016 Vinner Trend Vision Norge
2015 Vinner Trend Vision Norge – Norgesmester Make-up
2014 Vinner Årets Lærling – Norgesmester Make-up
2013 Vinner Årets Lærling
2012 Vinner Årets Frisørkonsern Norge – Vinner Årets Frisør
Les mer om oss her. Hos oss har du mange karriereveier!
Kontakt:
Sandra Mamen, Vikarierende regionsleder, Sandra.Mamen@nikita.no, 917 48 924
Mette Holta Kirkevol, Daglig leder, mette.kirkevollen@nikita.no, 948 62 134

 

Park Lane Frisør søker frisør med svennebrev

ER DU VÅR NYE KOLLEGA?

Takket være våre dyktige frisører og lojale kunder har Park Lane Frisør vokst raskt!  Nå vurderer vi også nyansettelser og søker dermed etter veletablerte frisører med egen kundekrets i Drammen og Oslo.

Høy faglig standard og internasjonal innflytelse er viktig for oss i Park Lane Frisør. Vi er stadig på jakt etter nye behandlinger og produkter, og har et suverent team med frisører som alle har sine spesielle fortrinn og evner. 

Vi elsker våre kunder, og er spesielt opptatt av at de skal ha gode opplevelser og føle seg flotte når de går ut av døren –hver gang!

Har du svennebrev, er fleksibel med stor arbeidskapasitet og oppdatert på moter og trender? Liker du å jobbe i salong med høy faglig standard og leverer høyt på kundetilfredshet? Da kan du være den rette for oss!

 Spørsmål om stillingen kan rettes til silje@parklanefrisor.no eller cathrine@parklanefrisor.no

#JustAsk

Vi svarer
innen en time
på vår facebookside

Still ditt spørsmål
Åpningstider

ORDINÆRE ÅPNINGSTIDER:
Mandag - Fredag 10.00 - 21.00
Lørdag 09.00 - 19.00

Phone : +47 32 21 19 50
> Kontakt oss

Top