Ledige stillinger

Jack & Jones søker butikksjef

Vi søker en dyktig og resultatorientert butikksjef med en brennende interesse for mote og trender og med et glimt i øyet som kan være med på å utvikle butikken. Du vil få ansvaret for butikkens daglige drift, noe som innebærer alt fra merchandising, lagerbeholdning, håndtering av salgstall og budsjetter, til utvikling og ledelse av dine medarbeidere. For å ha overblikk og kontroll over dette, kreves det at du er selvstendig, fokusert og har stor arbeidskapasitet.

Arbeidsoppgaver
Sikre en god service-opplevelse ovenfor kundene våre
Ledelse og personalutvikling
Bemanningsplanlegging, rekruttering og opplæring
Ansvar i forhold til daglige KPI tall
Planlegge salgsaktiviteter
Lagerstyring
Merchandising
Budsjetthåndtering

Personlighet
Vi er på jakt etter en kremmer som er utadvendt og elsker å jobbe med salg. Du er energisk, har godt humør og er serviceinnstilt, vi ønsker å tilby våre kunder en god handleopplevelse. Som butikksjef har du ansvar for dine ansatte, noe som krever gode kommunikasjonsevner, en evne til å lede medarbeidere og være en god teamplayer. Du må kunne motivere dine ansatte, og fokusere på salg og tall for å oppnå gode resultater. Vi ser etter en person som har lyst til å utvikles innenfor Jack & Jones og som vil bli en fremtidig stjerne i selskapet.

Kvalifikasjoner
Gjerne tidligere erfaring som butikksjef (ledererfaring er en fordel)
Sans for tall og god forretningssans
Evne til å lede
Salgserfaring
Stor interesse for mote og trender
Lagspiller med gode kommunikasjonsevner.

Hva kan JACK & JONES tilby deg?
Tett oppfølging og sparring fra Distriktssjef og sentral drift
En velfylt verktøykasse og mange dedikerte kollegaer som bistår når du måtte ønske det
Lederutvikling med både interne og eksterne ressurser
Konkurransedyktig lønn og bonusmuligheter
Som en del av BESTSELLER kan vi tilby store karriere-muligheter
Vi ser frem til å høre fra deg!

Du kan søke ved å trykke på linken:

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1287&departmentId=19329&ProjectId=157641&MediaId=5
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Gulskogen senter
Kontaktperson: Max Carlström, Distriktssjef, max.carlstrom@bestseller.com

Carlings søker ekstrahjelp

I våre butikker er vi opptatt av et høyt servicenivå og godt arbeidsmiljø.

Vi jakter på deg som har vinnervilje, er utadvendt og er et ekte arbeidsjern.
Som butikkselger i Carlings blir du et medlem i Carlingsfamilien. Du vil bli en del av en kultur der vi er gode venner og der teambuilding er en viktig byggekloss.
Vi vil ha deg som har et ønske om en framtid med oss i Carlings!

Du:

Har stort engasjement, og er interessert i jeans og mote
Setter alltid kunden først og jobber aktivt for å skape den beste handleopplevelsen.
Er entusiastisk og målrettet
Har stå på-vilje og gir det lille ekstra
har en kremmer i magen

Relevant erfaring kan være en fordel å ha med seg, men det viktigste er at du har godt humør og at du har egenskapene som betegner en god selger.
Du må kunne stille opp ved behov og være fleksibel. I tillegg må du kunne jobbe under ferieavvikling.

Vi kan tilby:

En spennende og utfordrende jobb i et av Skandinavias ledende jeanskonsept god opplæring, og gode utviklingsmuligheter
et aktivt og sosialt arbeidsmiljø¸

Vi ser frem til å høre fra deg som føler deg truffet!
Legg gjerne et bilde på CV'n din, og lever søknad og CV i butikken.

 

Søstrene Grene søker butikkansvarlig 80%

Søstrene Grene Gulskogen søker engasjert assisterende butikkleder. Vi søker deg som er kreativ, har høy arbeidskapasitet og som gir alt for at din butikk skal være den beste Søstrene Grene butikken. Hver uke mottar Søstrene Grene flere tonn med varer, og for å lykkes og trives i rollen som assisterende butikkleder krever det at du trives med fysisk arbeid og liker å ta i et tak sammen med dine medarbeidere!
Det er en jobb som krever stort engasjement, og du må være mottakelig til å ta til deg «søsterånden» og å videreformidle denne til de ansatte. Du skal også motivere og inspirere dine medarbeidere og bidra med ditt team slik at kunden får en spesiell og positiv handleopplevelse.
Arbeidsoppgaver:
• I samarbeid med butikkleder; ansvar for resultat, personal, drift og oppnåelse av budsjett
• Vareeksponering, planlegge og gjennomføre kjedens kampanjer og aktiviteter
• Administrative oppgaver.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
• Du har erfaring fra å jobbe i butikk, gjerne som butikkleder eller assisterende
• Du er en motivator av natur som har evne til å skape engasjerte ansatte
• Du er tydelig, imøtekommende og løsningsorientert med gode samarbeidsevner
• Er resultatorientert, trives med å ta ansvar og elsker å jobbe i butikk
• Du har god ordenssans og jobber strukturert

Søstrene Grene tilbyr:
• En spennende jobb med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en kjede som leverer solide resultater og er under stor vekst
• Support fra første dag og grundig opplæring
• Støtteapparat på personalside, økonomi og med hensyn til drift
• Travel og morsom arbeidshverdag med engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere
Stillingen innebærer skiftarbeid. Arbeid på lørdag og kveldsvakter må påregnes.
Send inn din CV og søknad til 1027@grenestore.com og merk mailen med «Assisterende butikkansvarlig Gulskogen».

Søknadsfrist: 15.03.2019

Floyd Concept Store søker tre tilkallingsvakter/ekstrahjelper

Om stillingen som Tilkallingsvakt/ekstrahjelp :
- Ved behov
- Ved ferie/juletider
- hovedsak kveldsvakter

Det vi ser etter :

- Gjerne erfaring fra lignende arbeid
- Fleksibel
- Engasjert i mote og serviceinnstilt
- Kreativ og selvstendig
- Takler stress
- Sosiale medier kunnskap

Hva får du :

Du vil bli en del av Floyd teamet her på Gulskogen, vi er en ledende butikk som nå blir en Concept Store.
Du blir en del av et team som setter trivsel og teambuilding høyt !

Send en motivert søknad med cv til gulskogen@floyd.no

Søknadsfrist 5 Mars

Aktuelle kontaktes til Intervju fortløpende.

Ved eventuelle spørsmål vedrørende stillingen rettes til Butikksjef Silje Karlsen på mail gulskogen@floyd.no

Eye Factory søker ekstrahjelp

Ekstrahjelp til Norges tøffeste optikerkjede
Som salgskonsulent/ekstrahjelp i Eye Factory vil du være butikkens ansikts utad, og en ambassadør for kjeden. Salg og kundebehandling vil være en stor del av hverdagen, og kvalitet og tilstedeværelse er nøkkelord for å lykkes i Eye Factory.
Vi ser etter en fremoverlent og fleksibel ekstrahjelp som har et brennende hjerte for mote, salg og faget. Arbeidstid er 1-2 kvelder i uken + annenhver lørdag.
Den vi søker:
Ønsker erfaring innen faget, og har gjerne salgserfaring fra butikk eller fra oppsøkende salg.
Sansen for det siste innen moter og trender
Trives godt med kundebehandling, og yter det lille ekstra for våre kunder
Liker å jobbe i team og er tilpasningsdyktig
 
Arbeidsoppgaver:
Salg av optiske artikler som briller, solbriller og kontaktlinser
Eye Wear konsulent innenfor form og farge, veilede kunder
Bidra til gode rutiner og lønnsomhet
Sørge for at kundene får en service opplevelse av ypperste klasse
 
Vi kan tilby:
En dynamisk arbeidsplass, der ingen hverdager er like
Uformell tone med mye humor og glede
Faglig utvikling
Konkurransedyktige betingelser
Gode personalrabatter
Høres dette interessant ut, så send inn en kortfattet søknad, CV og referanser til aurora@eyefactory.no. Merk søknaden med ”Ekstrahjelp Gulskogen"
Tiltredelse snarest
Lønn etter avtale
Aktuelle kandidater blir innkalt til et intervju fortløpende.For spørsmål om stillingen, ta kontakt med
Butikksjef Aurora Taksdal
Tlf 45223848
mail aurora@eyefactory.no
eller kom innom butikken.
Alle søknader blir behandlet konfidensielt.

Ledig stilling hos SOHO Urban Eatery

«Vår visjon er å bidra til økt matkvalitet. Ved å kun jobbe med råvarer der største delen er økologisk, har vi mye større kontroll på hva maten vår inneholder og hva du som kunde får i kroppen.»

Vi etablerte vår første cafe på nettopp Gulskogen senter i 2015, og har siden den gang utvidet til to cafeer samt wholesalekunder og mat-og drikkeservering på små og store eventer.
SOHO er et samlingssted for deg med fokus på økologi og kvalitet, og vi er stolte av jobben vi gjør og filosofien som ligger bak.

Grunnet mange oppdrag og stor pågang i vår event- og wholesaleavdeling har vi behov for å utvide staben vår på Gulskogen senter. Kanskje du er den vi ser etter?

HELTIDSSTILLING MED ANSVAR/ASS. DAGLIG LEDER:
I denne stillingen vil du jobbe tett mot eier og daglig leder, og få en del ansvarsoppgaver som vaktplan, varebestilling, IK-mat rutiner m.m.

Vi ser etter følgende egenskaper hos deg:
- DU HAR RELEVANT ERFARING FRA KUNDESERVICE OG CAFE
- DU ER STRUKTURERT OG RYDDIG
- GODT HUMØR OG EVNE TIL Å BIDRA TIL ET GODT ARBEIDSMILJØ
- DU ER POSITIV, EFFEKTIV OG LÆREVILLIG
- STOR OG STABIL ARBEIDSKAPASITET
- FLEKSIBEL OG LØSNINGSORIENTERT
- MOTIVERENDE OG TILSTEDEVÆRENDE
- DU ER OVER 20 ÅR

SØKNADSFRIST: SNAREST
TILTREDELSE: SNAREST

VI VIL GJERNE HØRE FRA DEG I EN KORT MAIL TIL:
SOKNAD@SOHOBARISTA.NO

MERK: ANSVAR GULSKOGEN

Change søker Selger

Vi i Change avhengig av medarbeidere som ønsker å prestere og har salg og kundeservice i fokus. Til vår avdeling på Gulskogen søker vi nå en selger. For å sikre kundenes trivsel er det viktig at vi har et team som ønsker å gi førsteklasses service og samtidig sikrer en ren, ryddig og innbydende butikk.
 
Selger:
Som selger vil din hverdag preges av salg, kundebehandling og varepåfylling.
 
 Nøkkeloppgaver og kvalifikasjoner for begge stillingen:
- topp kundeservice
- ansvarlig for å sikre gode salgstall
- sikre ren, ryddig og presentabel butikk
- du har utpreget konkurranseinstinkt og motiveres av resultater
- du har erfaring fra service eller varehandel
 
Personlige egenskaper begge stillingene:
- du har talent for å selge og yter maksimal kundeservice
- du ønsker å bidra til å skape resultater
- du er samarbeidsvillig, utadvendt og entusiastisk
- du er strukturert og har øye for detaljer
- du er ansvarsbevisst og har stor innsatsvilje
- du er selvstendig
 
Vi kan tilby:
- en spennende bransje og muligheten til å være med og utvikle en av våre butikker
- for den som presterer i forhold til våre forventninger kan vi love en jobb i et spennende miljø som vil
 kunne gi deg gode personlige og karrieremessige muligheter
- lønn etter avtale

Søknader behandles forløpende, tiltredelse etter avtale.
Søknad og cv kan leveres i butikk eller på epost: norway@change.com

Nikita frisør Gulskogen søker frisører

Er du arbeidslysten, blid og fremoverlent?
I Nikita har vi utviklet en kultur preget av fellesskap, samhold og tilhørighet, noe vi mener skaper motivasjon for å oppnå suksess!
Vi bruker masse tid og ressurser for at våre medarbeidere skal trives, men vi forventer at du gjør din del.
Vi har et sterkt faglig miljø hvor mange av våre frisører har lang erfaring i faget og liker å strekke seg litt lenger. Vi er lærelystne og nysgjerrige. Vil du, så tilbyr vi masse faglig og personlig utvikling.
Send oss en søknad eller kom innom for en uformell prat, da vel.
2017 Vinner Årets Frisørkonsern Sverige – Vinner Trend Vision Norge
2016 Vinner Trend Vision Norge
2015 Vinner Trend Vision Norge – Norgesmester Make-up
2014 Vinner Årets Lærling – Norgesmester Make-up
2013 Vinner Årets Lærling
2012 Vinner Årets Frisørkonsern Norge – Vinner Årets Frisør
Les mer om oss her. Hos oss har du mange karriereveier!
Kontakt:
Sandra Mamen, Vikarierende regionsleder, Sandra.Mamen@nikita.no, 917 48 924
Mette Holta Kirkevol, Daglig leder, mette.kirkevollen@nikita.no, 948 62 134

 

Park Lane Frisør søker frisør med svennebrev

ER DU VÅR NYE KOLLEGA?

Takket være våre dyktige frisører og lojale kunder har Park Lane Frisør vokst raskt!  Nå vurderer vi også nyansettelser og søker dermed etter veletablerte frisører med egen kundekrets i Drammen og Oslo.

Høy faglig standard og internasjonal innflytelse er viktig for oss i Park Lane Frisør. Vi er stadig på jakt etter nye behandlinger og produkter, og har et suverent team med frisører som alle har sine spesielle fortrinn og evner. 

Vi elsker våre kunder, og er spesielt opptatt av at de skal ha gode opplevelser og føle seg flotte når de går ut av døren –hver gang!

Har du svennebrev, er fleksibel med stor arbeidskapasitet og oppdatert på moter og trender? Liker du å jobbe i salong med høy faglig standard og leverer høyt på kundetilfredshet? Da kan du være den rette for oss!

 Spørsmål om stillingen kan rettes til silje@parklanefrisor.no eller cathrine@parklanefrisor.no

#JustAsk

Vi svarer
innen en time
på vår facebookside

Still ditt spørsmål
Åpningstider
ORDINÆRE ÅPNINGSTIDER:
Mandag - Fredag 10.00 - 21.00
Lørdag 09.00 - 19.00

Phone : +47 32 21 19 50
> Kontakt oss

Top